sobota, 23 października 2010

my hair all greasy

doprawdy, absurdalnie. bez sensu ! walczą we mnie lwy, walczy zgraja psów.
nawet pisanie bloga mnie nudzi, choć zawsze uważałam, że to niemożliwe, aa jednak. chyba wykasuje poprzednie posty, są bez ładu i składu o tak see aby być. eh. no nie wiem co się ze mną dzieje ?! chce się obudzić z tej obrzydłej bajeczki, nie mam ochoty na taką zabawę. marzy mi się wyjazd na koncert !. obojętnie jaki, byle by był rockowy, metalowy czy punkowy, obojętnie no. I hate my face today. I think I look so shitty. czuje złość i zazdrość jednocześnie patrząc na to jak innym się życie układa, jak są niezmiernie szczęśliwi, jakich to mają wspaniałych przyjaciół. mogłam wybrać, zdecydowałam i żałuje. teraz kurde żałuje, jak już jest po wszystkim -,- jeden wieczór to za mało by połączyć dwa światy. a dużo mi się śni. oszukać własny los. kolejny raz
dc4845c4
712bc033
jestem szczęśliwa, mam muzykę !
a na dziś
:

Road Trip's Over- Droga bez powrotu
Brodka- Granda

7 komentarzy:

  1. swietne zdjecia ..
    tez mam czasem jak ty.. nie moge patrzec na otaczajace mnie szczescie i mam ochote sama zamknac sie w pokoju.. i sluchac gunsów..

    OdpowiedzUsuń
  2. nie kasuj poprzednich postow;) dzieki nim tworzysz historie

    OdpowiedzUsuń
  3. o właśnie tak x 3
    Śliczne zdjęcie te pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. B. Ładne zdjęcia. Nie kasuj nic. ;) I głowa do góry. Kurczę sama narzekam na wiele spraw a mówię innym że bd dobrze.. nawet gdy są takiej samej lub podobnej sytuacji.. dziwne.. Ale w końcu musi być dobrze. Mam taką nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  5. tą 'nową' monike uwielbiam! jej płyta jest świetna :))

    OdpowiedzUsuń