wtorek, 19 stycznia 2010

beautiful boys.


śmieszna, brzydka ja. heeeeeeej heeej heej hej wciągaj klej.
+ Bob Marley na dziś łoł.



Daj ogień i skręta, śnią mi się bliźnięta.


Hej, chłopcze !
Gdzie podpatrzyłeś ten styl?

Hej, chłopcze !
Jakich słuchasz płyt?
Hej, chłopcze !
Pamiętaj, że trzeba mieć klasę, żeby grać w tą grę.

Przeniosłam tu bloga. Mojego, małego blożka, chyba tak bedzie lepiej, on umarł.
Dziś na lodowisku było meeeega, a 'ciacho' takowo nie przypadło mi do gustu. Nie ten klimacik kochanieńka. tak wiem. mhm.
Jutro sprawdzianik z geografii, a ja sobie siedzę tutaj i czas mi ucieka. ale to nic. to nic. to nic.
Chcę ferii, chcę...
Tak. wiem, że chcieć nie znaczy móc. owszem, w takim razie chcę móc, bo mo
gę chcieć, prawda ?
wrrrr. w mojej głowie M. i tyl
ko M. a przecież NIC z tego nie będzie.
a cocorosie w głowie mej się gubi.


ten zmarnowany czas i ten stracony szmal.
i tylko po to by usłyszeć
'nie masz żadnych szans'.


Modelka: Syll.



3 komentarze:

  1. nienawidzę Cię za to , że masz takie piękne zdrowe włosy ;*
    A zdjęcia robisz zacne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia masz Wyczepiste a notki do nich jeszcze lepsze. czekam na więcej cudownych zdjęć w Twoim wydaniu, ;) p.s. masz boską figurę ! ;)

    OdpowiedzUsuń