wtorek, 28 grudnia 2010

i love u

Najbardziej w świecie irytuje, wkurza i drażni (na jedno wychodzi) mnie wtykanie nosa w nie swoje sprawy awwwwr! no błaaagam. wszędzie widzę podtexty, okej mogę to przełknąć, ale to już się robi zbyt głupie i zbyt dziecinne jak na (odpowiedzialnego?) zdaje się. dorosłego człowieka, bez przesady, co ja robię i czym drażnię? bo robię to co kocham? przecież się tym nie chwale, pokazuje swoje 'ja' tu i ówdzie, bo lubię. i nikt mi tego nie zabroni. spokojnie nie stanowię zagrożenia, ojacie. może mi się wydaje...bo rosnę. w każdym bądź razie dziwne hmmszhm. no dziwne

mod. Sylv
http://sylv-viv.blogspot.com/
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

umówiłyśmy się na sesje o 7.00 z rana, zaczęłyśmy o 10.00, w planach był podwórkowy, zimowy backstage, no ale nie wyszło, pozostał balkon i domek

8 komentarzy: