piątek, 19 lutego 2010

mrał. anniversaire *_*

Generalnie mam dziś urodziny i w sumie dzień nie różni się od innych zbytnio.
Rekolekcje w szkole, nie powiem źle, nie mówię nic.
Jakoś zmęczona takowo jestem, także n
ie napiszę dużo, jutro dam zdjęcia z imprezy, chociaż jeszcze ich nie posiadam, żadnego przyjęcia nie było, jeszcze. Póki co, zdjęcia z zimowej sesyjki z Dorotą.
Czekałam na życzenia,
od Beat's. nie doczekałam się. Mówię trudno i pcham się dalej. Już na nic nie czekam w sumie, nic mnie nie zaskoczy.
Je suis heureux que vous soyez.
difficile pour moi quand je regarde ta vie et tu ne sais rien à ce sujet ;<







18 komentarzy:

  1. to spóźnione o jeden dzień życzenia Ci składam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też spóżnione, ale to nic. sto lat ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. happy b-day! /nie zwracaj uwagi na dzien opoznienia XD

    OdpowiedzUsuń
  4. najepsze jest ostatnie zdjęcie, bardzo ładnie wyglądasz :) no właśnie i wszystkiego naj ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie :) trochę spóźnione, ale wszystkiego NAJlepszego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego:)
    Podobają mi się Twoje zdjęcia, kreatywnie bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
  7. CUTEEEEEEEEEEEE. by the way its your birthday? HAPPY BIRTHDAY :)

    are you polish?

    OdpowiedzUsuń
  8. sweet! I knew it
    and youre Pisces too :)

    well nice to meet youu

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś pierwszy raz zaglądnełam na Twojego bloga więc dopiero teraz składam Ci życzenia :) Wszystkiego najlepszego!
    Wszystkie sweterki są cudowne,a szczególnie ten niebieski!

    OdpowiedzUsuń
  10. haha you live in Paris?
    thanks. same thing to youuu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz świetną grzywkę ;o
    buziaki ;***

    OdpowiedzUsuń
  12. taak wiem, że strasznie dużo ludzi go ma, ale uwielbiam takie klasyki, w sumie zakupiłam go dość niedawno (jakoś jesienią) i mimo, że jest już taki 'oczywisty' na ulicach, to zawsze się ludzie oglądają, a lubię jak ktoś patrzy na moje ciuchy :p taak wiem, dziwnie to zabrzmiało ;d ale po prostu fajnie się się czuję w takich "klasykach" :)

    OdpowiedzUsuń