niedziela, 23 czerwca 2013

łzy się śmieją, kiedy są za duże

Tak bardzo się boję. 4 dni i wszystko będzie jasne. Mam nadzieję, że to będzie pozytywna jasność, a nie jej przyćmiona strona. W tej chwili nie wiem co czuję, gubią mnie wszelkiego rodzaju myśli, męczą, nie dają zapomnieć. Poza tym praca, fotografia wcale nie jest łatwa, bywają momenty, że nie zawsze jest też przyjemna, ale mimo wszystko kocham to i nigdy w życiu z niej nie zrezygnuje, nie żałuję tej decyzji, a praca w zakładzie fotograficznym na pewno w jakimś stopniu mi pomoże. Chociaż sama już nie wiem. Poza tym jesteś Ty i Ona, z którą ostatnio straszliwie się męczę, to już rok, szkoda, że nie ma lekarstwa na wspomnienia, które bolą jak cholera. Nie wiem co się ze mną dzieje, ale na pewno coś dziwnego, w jednej chwili jestem bardzo szczęśliwa, a w drugiej jedyne na co mam ochotę, to zamknąć się w pokoju, zawinąć w kołdrę i płakać, po cichu, tak żeby nikt niczego nie zauważył, o nic nie pytał. Tak bardzo mi ciężko. Nienawidzę obecnego stanu, nienawidzę użalania się nad sobą, czyli tego co aktualnie robię.Myślałam, że sobie poradzę, radziłam, naprawdę! Nie chcę żeby to się skończyło, nie chcę stać się tą osobą, którą byłam jakiś czas temu, z którą nie umiałam się dogadać, której nie potrafiłam zaakceptować. Jeśli stanie się najgorsze (czego nie dopuszczam do świadomości), to sobie najzwyczajniej w świecie nie poradzę i spadnę na same dno, z którego tak długo próbowałam się wydostać. Jutro lektorium wyjeżdża do Wilna, a ja zostaję w pracy, kolejny okropny fakt, jak ja sobie poradzę bez kontaktu z Wami? Mam nadzieję, że samotność mnie nie zabije. A Ty? Tak bardzo mieszasz mi w życiu, dajesz i zabierasz, niepotrzebnie się przyzwyczajam, za szybko. Stop. Myślałam, że będzie inaczej, myślałam....no właśnie, za dużo myślałam i to mnie zgubiło. To czasem trwa. To może nawet bardzo długo trwać - zanim się wszystko ułoży.

Kilka zdjęć z przewodnika po Krasnogrudzie. Trochę więcej na ten temat TU. A w kolejnym poście możecie spodziewać się ogromnej ilości zdjęć z cudowną modelinką!

John Frusciante - Time Tonight

1 komentarz: