piątek, 19 marca 2010

une miss

Dzisiaj w mej głowie zabili mi Kennedy'ego

Sesja z moimi kochanymi b'friends,
którym zawdzięczam dzisiejszą wizytę.

Photos of Laura, Sylvia and Monica


Wreszcie jest. Czego więcej chcieć?
Gwiazdkę z nieba tanio sprzedam, niebo darmo dam


na końcu tunelu nie ma światełka
martwy punkt, ale nie w lusterku, tylko gdzieś tam w sercu


Jestem chory na wszystko, kochana i nie wiem co mnie tu czeka,
jestem chory na wszystko. Chorobę mam na powiekach


Chodzę tylko do knajp, w których mnie nie znają,
zostawiam po sobie puste talerze


Już wiem, że nigdy nie będziesz mój
Późno już
chodźmy spać

34 komentarze:

  1. przepiękne zdjęcia :D
    A te rzęski... mmm.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!!! zwłaszcza syll;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne zdjecia :DD
    i ta kwiatowa bluzka

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcie numer dwa zacnie wyszło ;- )

    OdpowiedzUsuń
  5. w ogóle, czy na początku jest motyw mimów? fajna sprawa, bawiłam się w to na wakacje z moją przyjaciółką

    OdpowiedzUsuń
  6. z kim rozmawiałaś ? bo nie rozszyfrowałam . ;x

    OdpowiedzUsuń
  7. oh,oh. :)

    tylko że ja jestem rozdarta, co chcę robić, na strzępki.

    OdpowiedzUsuń
  8. czasem sobie myślę, raz na rok się zdarza. ; p
    nieważne. miłośnie mi niezwykle że jest ci wesolutko. :}

    OdpowiedzUsuń
  9. love the last thing u sed ... (: Inspirational ...

    -cris

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja se muszę zafundować przenośne rzęski, bo jeszcze nigdy takowych nie miałam.

    A ty masz 13- pechowy,szczęśliwy- już sama nie wiem co jest z tym numerem.

    OdpowiedzUsuń
  11. kochana wszystkie zdjęcia świetne,ale jedno mnie boli! nie lubię jak twarz jest specjalnie nie przestawione,weź to zdjęcie daj żeby ta ładna modelka była prosto : >>

    zjedzmy wszystkich na przystanku nim przyjedzie tramwaj...

    OdpowiedzUsuń
  12. ahh :D oby, oby
    juz tak sie stesknilam za tym ciepłem

    OdpowiedzUsuń
  13. 2 i 3 zdjęcie jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia. Takie z duszą. Rzęsy powaliły mnie na kolana ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ojj nie martw się, mnie za rok czeka to samo :) a za tydzień testy próbne. poza tym sprawdzianów sporo, ale większość dopiero po świętach, więc jest ok ;)
    buziaki bejbe ;**

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia! +moja ukochana piosenka strachów!
    Mai.

    OdpowiedzUsuń
  17. beautiful! loving the eyelashes!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki :)
    Ogólnie lubię Myslo,nie słucham ich tak często,ale podoba mi się ich muzyka,słowa..."chciałbym umrzeć z miłości" Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. czy na Waszych twarzach to mąka? czy cóż to za biel? :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Dokładnie.Dla mnie tekst też jest bardzo ważny,musi mieć on jakieś przesłanie jakiś sens i głębie. :) Myslo dobrze się w tym sprawdzają :D

    OdpowiedzUsuń
  21. haha, musze więc kiedyś tego spróbować :D.

    OdpowiedzUsuń
  22. puste talerze i ślady stóp których nie było.
    Skąd ja to znam..

    pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. też się nad tym zastanawiałam, nawet napiszę, że dziwnie sie na mnie patrzyli :) ale co tam juz ich nie spotkam więc... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękne zdjęcia!

    ale te sztuczne rzęsy to trzeba było przykleić:D

    OdpowiedzUsuń